wtorek, 20 sierpnia 2013

Wędrujące książki o tematyce rodzicielstwa

Jeszcze jedna akcja z cyklu "Wędrujące książki"!

Tym razem zapoczątkowana przeze mnie na forum chusty.info.
Link do akcji TUTAJ




Zainspirowana akcją "Wędrujące książki" przeprowadzaną przez autorkę bloga jakuszyc.pl (pisałam o niej wczoraj) postanowiłam rozpocząć podobną, jednak o nieco odmiennej tematyce.

Mam nadzieję, że pomysł spodoba się Wam tak jak spodobał się mi i będziecie chciały wziąć w tym udział.

O co chodzi?
Na rynku pojawiło się bardzo wiele książek o tematyce rodzicielstwa bliskości i podobnych. Odkąd urodziły się moje dzieci przeczytałam już całkiem sporo literatury w tym temacie, jednak ciągle napotykam na wartościowe książki, które bardzo chciałabym przeczytać, jednak nie mogę ich na razie kupić. W związku z tym wpadłam na pomysł stworzenia akcji wymiany książek pomiędzy młodymi rodzicami. Potrzebne mi było miejsce zrzeszające takie osoby, więc postanowiłam akcję przeprowadzić na forum chusty.info


Zaskoczyło mnie z jakim entuzjazmem spotkała się ta inicjatywa. Już pierwszego dnia lista książek do pożyczenia zrobiła się dłuuuga.. :D i nieustannie dopisujecie kolejne propozycje.

Są to często nowości wydawnicze, najbardziej poczytne książki z dziedziny Attachment Parenting. Zapraszam wszystkich innych chętnych do wzięcia udziału w wymianie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz